AVVIKELSE


Felfällning

När din beställning eller arbetsorder av något skäl inte kan hanteras av Hjälpmedel Stockholm behöver vi returnera ärendet för att du ska kunna komplettera det. Hjälpmedel Stockholm gör en så kallad felfällning i Beställningsportalen.

När ärendet är felfällt finns det inte kvar hos Hjälpmedel Stockholm.

ATT GÖRA

Följ upp ärendet

Vid en felfällning får du information via e-post till den adress du har angett i Beställningsportalen. Du kommer även få information i Beställningsportalen när du loggar in.


Ingen annan ser din felfällning eller kommer åt ordern vilket kan vara ett problem om du är frånvarande från arbetet.

Läs återkoppling och hantera ärende

Klicka på plustecken i bilden för att läsa mer. För att växla bild klickar du på punkterna.

    • Skärmbild Startsida - Startsida
    • Återkoppling

      Här får du återkoppling på ditt ärende som felfällts.

      Hantera ärende

      För att redigera eller makulera ditt ärende, klicka på ”Hantera ärende”.

      Kontakta Hjälpmedel Stockholm vid frågor.

    • Skärmbild Ny beställning - Felaktiga/planeringslista
    • Beställningen

      Här kan du välja att redigera eller makulera beställningen.